در حالی که همه آغوشی های نوزاد برای نگه داشتن کودک شما در بدن شما طراحی شده اند، آغوشی های نوزاد برای شیردهی دارای ساختارهای حمایتی هستند تا به کودک شما برای شیردهی به سینه شما دسترسی داشته باشد. آن‌ها معمولاً حامل‌های نرم و انعطاف‌پذیری هستند که امکان حرکت یا تنظیم موقعیت بیشتری را نسبت به مثلاً حامل‌هایی به سبک بسته محکم‌تر می‌دهند.

همچنین مهم است که بدانیم نوزادان چگونه در مراحل مختلف رشد پرستاری می کنند. به عنوان مثال، نوزاد تازه متولد شده در حالت خوابیده به بهترین شکل تغذیه می کند، بنابراین یک آغوشی از نوع زنجیر می تواند از کودک شما حمایت کند و در عین حال به او دسترسی کامل به غذا بدهد. هنگامی که او بزرگتر شد و گردنش به اندازه کافی قوی شد که بتواند سرش را نگه دارد، حامل باید طوری تنظیم شود که تغذیه عمودی را تشویق کند و اجازه دهد پاهایش آزادانه آویزان شوند.

همچنین بخوانید: بهترین آغوشی نوزاد برای مادران کوچک چیست؟

انواع مختلف آغوشی نوزاد برای شیردهی چیست؟

همه آغوشی های جلویی کودک شما را مستقیماً در مقابل شما نگه می‌دارند، بنابراین از نظر ساختاری، بیشتر آنها باید به کودک شما اجازه دسترسی به سینه شما را بدهند. همانطور که این پست نشان می دهد، برخی از آنها برای تسهیل تغذیه نسبت به دیگران مجهزتر هستند.

هنگام نگاه کردن به آغوشی نوزاد برای شیردهی، همیشه باید توضیحات محصول را با دقت بخوانید. شما می‌خواهید مطمئن شوید که آغوشی مناسب برای سن، وزن و سایز کودکتان را می‌خرید، زیرا این عوامل بر راحتی شما و اینکه آیا کودک شما بیشترین بهره را از تجربه پوشیدن کودک می‌برد یا خیر، تأثیر می‌گذارد.