با خرید آغوشی خود یک حلقه کوچک رایگان دریافت کنید! به سادگی هر دو مورد را به سبد خرید خود اضافه کنید تا پس انداز را مشاهده کنید.

ساده ، راحت و ایمن. آغوشی نوزاد امنیت و راحتی را در طراحی جمع و جور ارائه می دهد. با تأمل برای امنیت و اتصال بدون حجم زیاد ایجاد شده است. این کیف حمل آسان است و با ساک لوازم نوزاد موجود در آن ذخیره می شود.

با الهام از لباس یوگا ، پارچه سبک و نرم با شما حرکت می کند تا از شما ، کودک و شیوه زندگی شما حمایت کند. پارچه 50+ است تا هنگام قرار گرفتن در معرض نور آفتاب ، کمی بیشتر به نوزاد بپوشاند (کرم ضد آفتاب را برای پوست در معرض کودک به خاطر بسپارید).

آغوشی های ترکیبی امضای بوپی سهولت و امنیت یک آغوشی ساختار یافته را با راحتی و اتصال یک روکش نوزاد ترکیب می کنند. در نی نی وب ، ما معتقدیم حامل شما باید برای شما و نوزاد ایمن و راحت باشد. شرکت های مخابراتی ما با ترکیب بهترین مدل های آغوشی بسته بندی شده و ساختاریافته ، از لباس نوزاد جلوگیری می کنند. این طرح کاملاً بدون عارضه به شما یک کمربند کمری قابل تنظیم با جیب ذخیره سازی ، مکانی نرم برای کودک برای جلوگیری از هرگونه پیچیدگی پیچشی ، و بندهای بازوی راحت برای پوشیدن ساده و ایمن نوزاد می دهد. بسته های قابل تنفس شما و نوزاد را برای امنیت و اتصال بیشتر به هم نزدیک می کند.

آغوشی مینیمالیستی با برخی ویژگی های عالی (زیرا هر والدینی سزاوار کمی خرابکاری است). به راحتی در حال حرکت هستید و نیازی به قرار دادن نوزاد ندارید و در کیسه مخصوص خود بسته بندی می شود تا داخل ساک لوازم نوزاد شما بریزید. 8-35 پوند وزن توصیه شده برای نوزاد از 3 موقعیت حمل راحت لذت ببرید: نوزاد رو به جلو (پاها در حالت قورباغه) ، نوزاد جلو رو به جلو (پاها بیرون) و جلو رو به بیرون.