یک آغوشی نوزاد راحت و کاربردی که به والدین اجازه می دهد نوزاد را در موقعیت های مختلف نگه دارند. هنگام کار یا بازی ، کودک را به بهترین شکل ممکن پرورش می دهد. آغوشی نوزاد در نزدیکی قلب و منبع تغذیه آن باعث پیوند و صمیمیت می شود ... نوزادان احساس امنیت بسیار زیادی می کنند و رشد می کنند. برای سفر بسیار عالی است ، به وضعیت بهتر والدین کمک می کند ، زیرا از تمام بدن خود برای حمایت به جای شانه ها ، بازوها و لگن استفاده می کند. ایده آل برای شیردهی پنهان در ملاء عام. نوزادان بزرگتر می توانند در قسمت های مختلف روی صندلی روی صندلی بنشینند ، زیرا کناره ها به آرامی برای راحتی و پشتیبانی قرار گرفته اند.

دارای کیف عمیق تر و سایر ویژگی ها برتر و ایمن تر از آغوشی های موجود در بازار است.

آغوشی سایت نی نی وب دارای ویژگی ایمنی ثبت شده از یک میله نایلونی کوچک است که با احتیاط در قسمت پایینی دم دوخته می شود تا در صورت استفاده نادرست از حلقه ها سر نخورد.

آغوشی نوزاد نی نی وب دارای دو برابر پد روی شانه والدین و اطراف سر و پاهای کودک است. تولید آن گرانتر است ، اما کیفیت نشان می دهد.

ضرب و شتم نوزاد با پنل یا دوخته شده است. نمی تواند داخل درز به قسمت تنظیم کننده لغزیده و تنظیم آن غیرممکن شود. دوختن ختنه نیز مانع از جمع شدن و پیچ خوردن باتوم هنگام پوشیدن یا هنگام شستشو می شود.

https://agushinozad.tumblr.com/